Etichete

joi, 10 noiembrie 2011

Sa respiram impreuna 11-11-2011

Sa respiram impreuna 11-11-2011


Toti suntem conectati cu energia Sursei .
Noua , ca fiinte umane , ni s-a permis sa facem propriile noastre alegeri (liber arbitru) , sa fim independenti , dar ne-a permis si sa facem propriile greseli . Acest lucru a facut comunicarea noastra cu Sursa mai dificila. 11-11-2011 este o sarbatoare a fiintei umane , energiile acestei zile sunt mai mari decat oricand (cititi cu atentie FRECVENTE IN ACUM). Intrebarea este cum putem absorbi cat mai mult din aceasta energie transformatoare . Si raspunsul venit este : PRIN RESPIRATIE CONSTIENTA.
Ma alatur si eu celor care respira constient pe 11-11-2011 printr-o MEDITATIE .
Caut un loc linistit, cald, luminos.
Inchid ochii , eliberez mintea de orice gand.
Constientizez lumina mea interioara.
Chem coloana de lumina a Sursei si ma conectez la ea, deschid portalul propriu catre universul infinit. Respir adanc fluxul de lumina in corpul meu fizic, in corpul meu emotional, in corpul meu energetic. Absorb aceasta energie constient in toate celulele, in toti atomii, in toate emotiile .
Concentrez aceasta energie in aura mea.
Imi activez tubul meu de Prana acum , il leg de marele soare central (Sursa) si de centrul pamantului . Respir prin acest tub de prana iubirea neconditionata , o trec prin chackra inimii si insamantez aceasta energie in miezul Terei.
Respir lumina , expir lumina .
Respir energie , ofer energia mea pentru vindecarea planetei.
Si asa este! Multumesc ca SUNT!
Respirati impreuna cu mine!